Demo

123 ignition (alweer) en bijkomende werkzaamheden

8 jaren 2 maanden geleden #150 door Rob Kint

• Fresh Boarder
  • Fresh Boarder

• Geslacht: Onbekend
  • Verjaardag: Onbekend
  • Ook ik overweeg een 123 ignition in mijn TR3 te plaatsen en heb met belangstelling de vorige discussie gevolgd.. Ik heb echter nog een opmerking en wel de volgende: Bij Leen APK vertelde men mij dat de

mechanische toerenteller niet meer zal werken (kan ik mij iets bij voorstellen) en deze omgebouwd moet worden naar elektronisch. Hier heb ik in de eerdere discussie niets over gelezen en in bepaalde antwoorden

werd ook, al dan niet positief, over ‘toeren’ geschreven zonder dat er iets over de aanpassing gemeld werd.

Mijn vraag is: heeft iemand hier ervaring mee? En eventueel een tip wie / waar / en hoe deze

modificatie uitgevoerd kan worden? Ook een indicatie van de kosten is welkom.

Alvast bedankt voor jullie reacties,
    Rob Kint

TR3

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

8 jaren 2 maanden geleden #151 door Raymond van Donk
    • Raymond van Donk

• Bezoeker
  • Bezoeker

• Beantwoord door Raymond van Donk in topic 123 ignition (alweer) en bijkomende werkzaamheden
    Beste Rob,

Gewoon een klets verhaal dat nergens op slaat. Je kunt gewoon je mechanische toerenteller blijven gebruiken en zal net zo functioneren als tevoren zonder 123. De verwarring zal

waarschijnlijk ontstaan zijn bij gebruik van een 123 i.c.m. een elektronisch gestuurde toerenteller, hierbij gaat het eerdere verhaal echter wel op.

Mvrgr - Raymond

8 jaren 2 maanden geleden #152 door Rob Kint

• Fresh Boarder
  • Fresh Boarder

• Beantwoord door Rob Kint in topic 123 ignition (alweer) en bijkomende werkzaamheden
    Raymond,

Zeer bedankt voor de snelle reactie... Ik ga het gewoon in gang zetten!

Mvrg,
    Rob

TR3

8 jaren 2 maanden geleden - 8 jaren 2 maanden geleden #153 door Raymond van Donk
    • Raymond van Donk

• Bezoeker
  • Bezoeker

• Beantwoord door Raymond van Donk in topic 123 ignition (alweer) en bijkomende werkzaamheden
    Beste Rob,

Graag gedaan ! Je noemde Leen APK, overigens niks mis mee natuurlijk maar je kunt misschien eveneens je licht opsteken bij www.britishsportscars.nl Zij bouwen zelfs een 123 om in

een origineel huis als je eventueel voor authenticiteit wil gaan.

Succes met je besluit !

Raymond
    Laatst bewerkt 8 jaren 2 maanden geleden doorRaymond van Donk.

8 jaren 2 maanden geleden #156 door Rob Kint

• Fresh Boarder
  • Fresh Boarder

• Beantwoord door Rob Kint in topic 123 ignition (alweer) en bijkomende werkzaamheden
    Beste Raymond,

Nogmaals zeer bedankt... Ik heb met beide geen ervaring maar ga graag op je advies af. Normaliter wordt alles bij Hans Kooij gedaan maar volgens mij is dit toch iets anders!

Rob

TR3

Tijd voor maken pagina: 0.257 seconden